Ugrás a tartalomra

Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban az ELMŰ-ÉMÁSZ

Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ, ezzel is hozzájárulva a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozására tett kormányzati lépésekhez. Az ügyfelek hétfőtől a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes.Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgál-tatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején. Ezért az eddig megtett óvintézkedések mellett hétfőtől ideiglenesen felfüggesztik a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés, amely a következő időszakban az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, e-mailben és online lesz elérhető. Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (https://ker.elmuemasz.hu), ahol az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők: mérőállás diktálás, számla- és egyenlegmegtekintés, számlabefizetés, e-számlára váltás, értesítés tervezett üzemszünetekről.A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot (https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/telefonos-ugyfelszolgalat) csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.Az ELMŰ-ÉMÁSZ már korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot. A társaság az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal járul hozzá ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálat

Számlázással, illetve áram- és egyéb szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyeit ma már bárhol, bármikor elintézheti.

Írjon nekünk!

Egyetemes szolgáltatásban vételező ügyfeleink az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. írásos ügyfélszolgálati rendszerében a nap 24 órájában intézhetik ügyeiket.

Ügyfélszolgálati irodák

Személyesen szeretne tájékoztatást kérni? Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére ügyfélszolgálati irodáinkban!

Dokumentumtár

Itt megtalálja az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb dokumentumok gyűjteményét.

Tudnivalók költözéskor

Új ingatlant vásárolt, elköltözött? Ismerje meg mit kell tennie ilyen esetben.

Karbantartás

Nyomon követheti, hogy az ELMŰ-ÉMÁSZ területén mikor várható karbantartás az elkövetkező két hétben.

Elindult az ELMŰ-ÉMÁSZ chatbotja

2020. január elején munkába állt Segít Elek, az ELMŰ-ÉMÁSZ chatbotja.

Hírek, aktualitások

Ismerje meg e-mobility oldalunkat!

Fedezze fel az ELMŰ-ÉMÁSZ elektromos autózással és töltési megoldásokkal kapcsolatos újdonságait.

Közérdekű információk

Tekintse meg az egyetemes szolgáltatás villamos energia tarifáit!

Panaszkezelés

Amennyiben Ügyfelünknek a szolgáltatással kapcsolatos reklamációja van, úgy az alábbi cikkből megtudhatja kihez és mikor fordulhat.

Jogszabályok

Az alábbiakban összegyűjtöttük a villamos energia szabályozással, működésével, valamint cégcsoportunkkal kapcsolatos törvényeket és szabályozásokat.

Kiemelt ajánlataink