Ugrás a tartalomra

KKV Asszisztencia szolgáltatás

Biztosítsa velünk vállalkozását!

Többféle megoldás egy kézből – a mindennapi élet szinte összes területén cége segítségére lehetünk!

Egy vállalkozás tevékenységéből adódóan sokféle nehézséggel szembesülhet: egy csőtörés eláztathatja a telephelyet, tönkremehet egy fontos elektromos eszköz, de az is előfordulhat, hogy épp jogi szakértelemre, tanácsra van szükség.

Ajánlatunk a kis- és középvállalkozások számára akár háromtípusú problémára együtt is megoldást kínál, hiszen tartalmazhat:

  • létesítmény asszisztenciát,
  • kiterjesztett garanciát,
  • és jogi segítségnyújtást is.

A különböző szolgáltatási formákat kétféle csomagban kínáljuk, melyek közül Ön az igényeinek megfelelően választhat (Arany és Gyémánt csomagok).

Szolgáltatásunk az ország egész területén igénybe vehető.

A szolgáltatási csomagok díja az Ön által választott díjfizetési gyakoriság szerint a következőképpen alakul:

Létesítmény asszisztencia – legyen a telephely biztonságban!

Ha vállalkozása telephelyén egy váratlan esemény következtében lehetetlenné válik a munkavégzés, nincs vesztegetni való idő! A "Létesítmény asszisztencia szolgáltatás" az épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása, vagy egy váratlan külső esemény okozta károkra nyújt vészelhárítási megoldást a hét minden napján, 0-24 órában.

A kellemetlen helyzetek hosszan sorolhatók, legyen az csőtörés, melynek következtében ázik a telephely, elektromos zárlat miatt szikrázik a vezeték, esetleg csatornadugulás következik be, vagy beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni illetve bezárni az ajtót.

Ha baj van, közel a segítség

Vészhelyzet esetén Önnek mindössze annyi a teendője, hogy felhívja a megadott, éjjel-nappal hívható telefonszámot és bejelenti a problémát biztosító partnerünk, a Europ Assistance S.A. Irish Branch ügyintézőjének. A vészhelyzet-elhárítási szolgáltatásokat, illetve a kapcsolódó térítést korlátlan számú biztosítási eseményhez igénybe lehet venni a szerződés időtartama alatt.

Biztosító partnerünk biztosítási eseményenként bruttó 50 000 Ft-ig átvállalja az általa küldött szakember vészelhárítás érdekében felmerült költségeit, úgymint:

  • egyszeri kiszállási díj,
  • rezsióradíj,
  • anyagköltség. 

Vészhelyzet esetén a KKV Asszisztencia szolgáltatás vonala a +36 1/465-3776 telefonszámon hívható, ahol élőhangos telefonos ügyfélszolgálat közreműködésével, a nap 24 órájában lehetőség van a bejelentésre.

A Létesítmény asszisztencia az alábbi szakmákban vehető igénybe:

  • villanyvezeték-szerelés;
  • vízvezeték-szerelés;
  • dugulás-elhárítás (szennyvízzel járó kiömlés esetén);
  • gázvezeték-szerelés;
  • zárszerelés;
  • üvegezés.

4 órán belül érkezik a segítség, vagy mi fizetünk

Vállaljuk, hogy a bejelentést követő 4 órán belül megérkezik a szakember a helyszínre, ellenkező esetben Önt 5.000 Ft kötbér illeti meg.

A felsorolt ágazatokhoz Biztosító partnerünk vészhelyzeten kívüli – illetve azon túli – munkák elvégzéséhez szintén ajánl szakembert, de ebben az esetben a munka elvégzésének összes költsége (kiszállás, munkadíj, anyagköltség) az ügyfelet terhelik.

Kiterjesztett garancia – minden eszköz érték!

Tudjuk, hogy egy vállalkozás helyszínén található elektromos gépek, szórakoztató elektronikai eszközök és hordozható számítástechnikai eszközök milyen fontosak. Ezek meghibásodása komoly problémát jelenthet, melyre kiváló megoldás a Kiterjesztett garancia szolgáltatás.

A Kiterjesztett garancia+ az elektromos kis- és nagygépek javítására, valamint a szórakoztató elektronikai eszközök és hordozható számítástechnikai eszközökre nyújt fedezetet.

Biztosító partnerünk megtéríti a 20.000 Ft – 150.000 Ft vásárláskori érték közötti eszközök esetén a javítás költségeit, vagy amennyiben a javítás meghaladná ezeket a költségeket, esetleg javíthatatlan a termék, biztosítja a vagyontárgy pótlását maximum 150.000 Ft értékig.

Legyen mindenben biztos!

  • konyhai elszívó;
  • főző/sütő;
  • fűtő (elektromos hősugárzó);
  • hűtőgép;
  • fagyasztó;
  • kávéfőző;
  • kenyérpirító;
  • mikrohullámú sütő;
  • mosógép;
  • szárító;
  • mosogatógép;
  • porszívó;
  • takarítógép;
  • vasaló;
  • vízforraló;
  • mobilklíma;
  • beépített klíma (feltéve, hogy az évenként kétszeri kötelező karbantartást elvégezték, és ez bizonyítható).

Széleskörű figyelem

  • asztali DVD lejátszó/ felvevő (csak gyári merevlemezzel);
  • blue ray lejátszó;
  • média box (a beépített merevlemez);
  • projektor;
  • rádió;
  • rádiós magnó;
  • set top box (jel-átalakító);
  • szatelit vevő (parabola antenna is);
  • televízió;
  • szkenner;
  • laptop;
  • asztali számítógép;
  • monitor;
  • tablet;
  • nyomtató.

Jogi asszisztencia – a jogi szakértelem nagy segítség!

Gyakran előfordulhat, hogy egy vállalkozás olyan jogi problémával kerül szembe, amikor nélkülözhetetlen a felkészült jogi segítség. A "Jogi asszisztencia szolgáltatás"-sal nem érhetik hivatalos ügyekben kellemetlen meglepetések.

A vállalkozások hatáskörében felmerülő eseményekkel kapcsolatban a szolgáltatás az alább felsorolt esetekben vehetők igénybe.

Általános jogi jellegű információ nyújtás az alábbi témakörökben:

  • közjegyzők, bíróságok címe, illetékességi területük, nyitva tartásuk;
  • legközelebbi ügyvédi iroda elérhetősége, nyitva tartása;
  • rendőrkapitányságok, rendőrőrsök címe, elérhetősége;
  • egyéb állami és önkormányzati hivatalok címe, elérhetősége;
  • illetékkel kapcsolatos kérdésekben illetékszámítás online illeték-számító programon, kizárólag tájékoztató jelleggel.

Valamint az alábbi területek általános jogi előírásainak ismertetése jogi szakértő által, telefonos tanácsadás keretében:

  • ingatlannal kapcsolatos ügyek (adásvételi szerződés, tervezői és kivitelezői szerződés, késedelmes teljesítés, előlegfizetés);
  • ingatlan kiadás és bérlés (bérleti szerződés, jogok valamint kötelezettségek);
  • lakóközösség, szomszédok (közgyűlési ügyek, társasházi megállapodások, viták);
  • jelzálog és egyéb biztosítékok (jogok és kötelezettségek, jogutódlás, bejegyzés és törlés);
  • önkormányzat, hatóságok (különféle engedélyek, adók, bírságok);
  • termékfelelősségi jog;
  • kártérítési jog;
  • munkajog.

Ide tartozik a szerződések, okmányok vizsgálata és véleményezése, amelyekben a szerződő vagy érintett félként vesz részt. A jogi szakértő által nyújtott telefonos tanácsadás korlátlanul vehető igénybe. Ezen kívül személyes tanácsadás is kérhető évente egyszer, 3 ügyvédi munkaóra erejéig, Magyarország területén belül.

Segítő kapcsolat

Szakértő munkatársaink munkanapokon 8 és 20 óra között telefonon készséggel állnak rendelkezésére.

Válasszon igényei szerint!

A csatlakozáshoz nincs más teendő, mint a kapcsolódó dokumentumok alatt található csatlakozási nyilatkozat kitöltése és megküldése az innovacio[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre.

Amennyiben további kérdése van KKV Asszisztencia szolgáltatásunkkal kapcsolatban, hívjon minket a +36 1/238-3905-ös telefonszámon.

Kapcsolódó dokumentumok