Korábban értékesített termékek és szolgáltatások
E-mobilitás és napelemes rendszer megoldások
Az eddig nyújtott elektromos autótöltő megoldásokat 2021. áprilisától E.ON Otthontöltés néven kínáljuk. A szolgáltatás a továbbiakban itt érthető el: eon.hu/otthontoltes.
Az enHome üzletág által nyújtott napelemes szolgáltatásunkat 2021. márciustól E.ON Solar néven kínáljuk. A napelemes rendszerrel kapcsolatos további információkért kérjük, kattintson az alábbi linkre: https://www.eon.hu/hu/lakossagi/termekek/solar.html
Korábbi ELMŰ-s ügyfeleink általános és műszaki kérdésekben a solarhome[AT]eon.com címen vagy a 06 1 999 5366-os telefonszámon kérhet tájékoztatást.
Asszisztencia és gyorsszervíz szolgáltatások
Tájékoztatjuk, hogy:
- a KKV asszisztencia szolgáltatásra,
- az Otthon Gyorsszerviz szolgáltatásra,
- az ELMŰ 1000mester és ELMŰ1000mester+ szolgáltatásra és
- a Társasház Gyorsszervizszolgáltatásra
vonatkozó csoportos biztosítási szerződést Társaságcsoportunk és az EuropAssistance S.A. IrishBranch, a szolgáltatást nyújtó Biztosító Társaság közös megegyezés alapján 2021. július 31. napi hatállyal megszüntette. A kapcsolódó dokumentumokban található vonatkozó Különös Biztosítási Feltételek 5.1. pontja szerint Biztosított ügyfeleink biztosítása a biztosítási díjjal fedezett időszak utolsó napján 24.00 órakor szűnt meg. Minden ügyfelünk a rá vonatkozó megszűnési dátumot külön tájékoztató levélben kapta meg elektronikus vagy postai úton.
2021. június 30. napját követően a +36 1 465 3776 telefonszámon vagy a salessupport[AT]europ-assistance.hu e-mail címen a biztosító munkatársaihoz fordulhat tájékoztatásért.
Korábban értékesített termékek
Tájékoztatjuk, hogy
- LED fényforrás,
- APC túlfeszültségvédő és
- Szén-monoxid vészjelző
termékek értékesítése megszűnt.
A jótállási igény érvényesítésének menete:
Jótállási igényét, vagy a termékkel kapcsolatban felmerülő egyéb kérdéseit az alábbi e-mail címre küldheti: innovacio[AT]eon.hu
A LED fényforrásokra vonatkozó jótállás érvényesítésének feltételei
A termék teljes vételáráról kiállított számla bemutatását követően, ha a termék a jótállás körébe tartozó hiba miatt nem működik rendeltetésszerűen, a jótállási jogait érvényesítheti a megadott elérhetőségen.Kivételt képeznek a fizikai behatás, törés, egyéb külsérelmi okok miatt tapasztalt hibák.
Bővebb információt a termék általános szerződéses feltételeiben talál.
Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek - LED régi I
Általános Szerződési Feltételek - LED régi II
ÁSZF Energiatakarékossági Szolgáltatási Szerződés
Az APC túlfeszültségvédőre vonatkozó jótálás érvényesítésének feltételei
A PM1W-GR, a PM5-GR, valamint a PM5U-GR termékekre 25 év jótállás (garancia) áll fenn. A jótállási idő kezdete a megvásárolt termékek átvételének napja. A termék teljes vételáráról kiállított számla bemutatását követően, ha a termék a jótállás körébe tartozó hiba miatt nem működik rendeltetésszerűen, a jótállási jogait érvényesítheti a megadott elérhetőségen.
Kivételt képeznek a fizikai behatás, törés, egyéb külsérelmi okok miatt tapasztalt hibák.
Bővebb információt a termék általános szerződéses feltételeiben talál.
A szén-monoxid vészjelző készülékre vonatkozó jótállás érvényesítésének feltételei
Az XC70 modell esetében garanciális cserét végzünk a vásárlás időpontjától számított 7 évig, illetve az XC100 és XC100D modellek esetén 10 évig (vagy a készülék oldalán megjelölt jótállási idő lejárati időpontjáig – a két időpont közül a korábban bekövetkezőt kell figyelembe venni). A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napja. A termék teljes vételáráról kiállított számla bemutatását követően, ha a jótállás körébe tartozó hiba miatt nem működik rendeltetésszerűen, jótállási jogait érvényesítheti a megadott elérhetőségen. Kivételt képeznek a fizikai behatás, törés, egyéb külsérelmi okok miatt tapasztalt hibák.
Bővebb információt a termék általános szerződéses feltételeiben talál.
Általános Szerződési Feltételek