Ugrás a tartalomra

Tájékoztató a járványhelyzet miatti intézkedésekről

Ügyfélszolgálati irodáink a megszokott nyitvatartás szerint működnek, azonban 2020. szeptember 21-től csak előzetes időpontfoglalás után vehető igénybe a személyes ügyintézés az alábbi biztonsági intézkedések betartásával: 

1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges. 
5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fenti kormányrendelet értelmében a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő személy ellen szabálysértési eljárás indítható.
Maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni. 


Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartásáról, címéről és a biztonsági intézkedésekről itt talál bővebb információt.
A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Együttműködését és megértését köszönjük.


Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tartozás miatt kikapcsolt villamos-energia szolgáltatás visszakapcsolásának feltétele a lejárt díjhátralék befizetése.

A lejárt tartozás befizetését az alábbi módokon teheti meg:

  • Online bankkártyás fizetéssel az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikáción keresztül - Online bankkártyás fizetéssel Ön könnyedén és biztonságosan, néhány kattintással kiegyenlítheti számláit, vagy akár teljes számlaegyenlegét. Online bankkártyás fizetésre elektronikus számlaszolgáltatásunk igénybevételével nyílik lehetősége.
  • Egyedi banki átutalással
  • A kikapcsolási értesítővel kiküldött postai csekken
  • A személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken

 Ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol egyben a ki- és visszakapcsolási díjjal kapcsolatban is tájékoztatást kap.

Amennyiben befizette lejárt tartozását, szükséges a ki- és visszakapcsolási díj befizetése is. Ezt megteheti egyedi banki átutalással, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken.

A visszakapcsoláshoz szükséges befizetésigazolást a visszakapcs_igazolas[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre küldheti el.

Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol kollégáink tájékoztatják a ki- és visszakapcsolási díj befizetésének részleteiről, az esetleges további feltételekről (pl. szabványos mérőhely kialakítása, szükség esetén szerződéskötés) valamint az ügyintézés további menetéről.

A +36-1/238-1371 telefonszámon kollégáink hétfőn, kedden szerdán és pénteken 8:00 – 16:00 óra között, csütörtökön 8:00 – 20:00 között várják hívását.

Együttműködését és megértését köszönjük.