Ugrás a tartalomra

Tájékoztató a járványhelyzet miatti intézkedésekről

A 484/2020. (XI.10.) kormányrendelet előírásai szerint állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása a csütörtöki napokon 10-20 óra helyett 10-19 órára módosul. Előzetes időpontfoglalás és a maszk használata továbbra is szükséges. Amennyiben az előzetesen lefoglalt időpont módosítása szükséges, akkor munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Az alábbi fiókirodánk zárva tart a számára helyt adó ingatlan bezárása miatt:

  • Gyál,
  • Ráckeve 2020. november 12-től,
  • Szécsény 2020. november 16-tól.

Az ügyfélszolgálati irodák pontos nyitva tartásáról, címéről és a biztonsági intézkedésekről itt talál bővebb információt. 

A változásokról folyamatosan tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával: 

1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges. 
5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.


Az ügyfélszolgálati irodák pontos nyitva tartásáról, címéről és a biztonsági intézkedésekről itt talál bővebb információt. 

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Együttműködését és megértését köszönjük.

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tartozás miatt kikapcsolt villamos-energia szolgáltatás visszakapcsolásának feltétele a lejárt díjhátralék befizetése.

A lejárt tartozás befizetését az alábbi módokon teheti meg:

  • Online bankkártyás fizetéssel az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikáción keresztül - Online bankkártyás fizetéssel Ön könnyedén és biztonságosan, néhány kattintással kiegyenlítheti számláit, vagy akár teljes számlaegyenlegét. Online bankkártyás fizetésre elektronikus számlaszolgáltatásunk igénybevételével nyílik lehetősége.
  • Egyedi banki átutalással
  • A kikapcsolási értesítővel kiküldött postai csekken
  • A személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken

 Ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol egyben a ki- és visszakapcsolási díjjal kapcsolatban is tájékoztatást kap.

Amennyiben befizette lejárt tartozását, szükséges a ki- és visszakapcsolási díj befizetése is. Ezt megteheti egyedi banki átutalással, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken.

A visszakapcsoláshoz szükséges befizetésigazolást a visszakapcs_igazolas[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre küldheti el.

Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol kollégáink tájékoztatják a ki- és visszakapcsolási díj befizetésének részleteiről, az esetleges további feltételekről (pl. szabványos mérőhely kialakítása, szükség esetén szerződéskötés) valamint az ügyintézés további menetéről.

A +36-1/238-1371 telefonszámon kollégáink hétfőn, kedden szerdán és pénteken 8:00 – 16:00 óra között, csütörtökön 8:00 – 20:00 között várják hívását.

Együttműködését és megértését köszönjük.

Egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós tartozás miatt az áramot az ELMŰ-ÉMÁSZ Csoport, az E.ON Csoport tagja az adventi és a karácsonyi időszakban, illetve az újévi napokban. Az önkéntes moratórium 2020. november 29-től 2021. január 8-ig lesz érvényben.
 
Az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan, az E.ON és az E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ és ÉMÁSZ az idén is felfüggeszti lakossági ügyfeleinél a tartozás miatti kikapcsolásokat az ünnepi időszakban. A vállalatcsoport saját döntése alapján a veszélyhelyzetre való tekintettel idén az önkéntes moratórium a korábbiaknál kétszer hosszabb időszakot ölel fel, 2020. november 29. és 2021. január 8. között nem szünteti meg a szolgáltatást áramdíj tartozás miatt. Az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván a vállalatcsoport hozzájárulni az ünnepekhez, hogy az adventi, majd a karácsony és a szilveszter körüli időszakban minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

A kikapcsolási moratórium az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel és az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.-vel (egyetemes szolgáltatók) szerződésben álló lakossági ügyfeleket érinti. A vállalás a nem lakossági, illetve más energiakereskedővel szerződésben álló ügyfelekre nem vonatkozik.