Tájékoztató a járványhelyzet miatti intézkedésekről
A 484/2020. (XI.10.) kormányrendelet előírásai szerint állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása a csütörtöki napokon 10-20 óra helyett 10-19 órára módosul. Előzetes időpontfoglalás és a maszk használata továbbra is szükséges. Amennyiben az előzetesen lefoglalt időpont módosítása szükséges, akkor munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Az alábbi fiókirodánk zárva tart a számára helyt adó ingatlan bezárása miatt:
- Gyál,
- Ráckeve 2020. november 12-től,
- Szécsény 2020. november 16-tól.
Az ügyfélszolgálati irodák pontos nyitva tartásáról, címéről és a biztonsági intézkedésekről itt talál bővebb információt.
A változásokról folyamatosan tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával:
1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.
Az ügyfélszolgálati irodák pontos nyitva tartásáról, címéről és a biztonsági intézkedésekről itt talál bővebb információt.
A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.
Együttműködését és megértését köszönjük.
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tartozás miatt kikapcsolt villamos-energia szolgáltatás visszakapcsolásának feltétele a lejárt díjhátralék befizetése.
A lejárt tartozás befizetését az alábbi módokon teheti meg:
- Online bankkártyás fizetéssel az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikáción keresztül - Online bankkártyás fizetéssel Ön könnyedén és biztonságosan, néhány kattintással kiegyenlítheti számláit, vagy akár teljes számlaegyenlegét. Online bankkártyás fizetésre elektronikus számlaszolgáltatásunk igénybevételével nyílik lehetősége.
- Egyedi banki átutalással
- A kikapcsolási értesítővel kiküldött postai csekken
- A személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken
Ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol egyben a ki- és visszakapcsolási díjjal kapcsolatban is tájékoztatást kap.
Amennyiben befizette lejárt tartozását, szükséges a ki- és visszakapcsolási díj befizetése is. Ezt megteheti egyedi banki átutalással, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken.
A visszakapcsoláshoz szükséges befizetésigazolást a visszakapcs_igazolas[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre küldheti el.
Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol kollégáink tájékoztatják a ki- és visszakapcsolási díj befizetésének részleteiről, az esetleges további feltételekről (pl. szabványos mérőhely kialakítása, szükség esetén szerződéskötés) valamint az ügyintézés további menetéről.
A +36-1/238-1371 telefonszámon kollégáink hétfőn, kedden szerdán és pénteken 8:00 – 16:00 óra között, csütörtökön 8:00 – 20:00 között várják hívását.
Együttműködését és megértését köszönjük.
Az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan, az E.ON és az E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ és ÉMÁSZ az idén is felfüggeszti lakossági ügyfeleinél a tartozás miatti kikapcsolásokat az ünnepi időszakban. A vállalatcsoport saját döntése alapján a veszélyhelyzetre való tekintettel idén az önkéntes moratórium a korábbiaknál kétszer hosszabb időszakot ölel fel, 2020. november 29. és 2021. január 8. között nem szünteti meg a szolgáltatást áramdíj tartozás miatt. Az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván a vállalatcsoport hozzájárulni az ünnepekhez, hogy az adventi, majd a karácsony és a szilveszter körüli időszakban minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.
A kikapcsolási moratórium az E.ON Áramszolgáltató Kft.-vel és az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.-vel (egyetemes szolgáltatók) szerződésben álló lakossági ügyfeleket érinti. A vállalás a nem lakossági, illetve más energiakereskedővel szerződésben álló ügyfelekre nem vonatkozik.