Ugrás a tartalomra

Ügyfélfórum az online ügyintézés csatornáiról és eszközeiről

Tisztelt Ügyfelünk!

Február elején Ügyfélfórumot tartunk, ahol bemutatjuk, milyen fejlesztéseket tervezünk még az idei évben online felületeinken és rendhagyó módon már az előkészítő fázisban bevonjuk ebbe a folyamatba ügyfeleinket is.

Az Ügyfélfórum témája az online ügyintézés csatornái és eszközei, pl. mobilalkalmazás, chat és online ügyfélszolgálattal kapcsolatos észrevételek, javaslatok, ügyféligények feltérképezése, amelyek alapján megkezdhetjük azok további fejlesztéseit.

Kíváncsiak vagyunk az Önök véleményére is! Szeretnénk megtudni, hogy miképp vélekednek a chatbot és hasonló szolgáltatásokról, milyen esetekben vennék igénybe, mik a félelmeik, vagy elvárásaik. Használják-e az online ügyfélszolgálatunkat, milyen ügyintézést szeretnének még intézni ezen a felületen keresztül?

Az Ügyfélfórum időpontja és helyszíne:
2019. február 11. (hétfő) 15:30 – 16:30 
ELMŰ Nyrt. székháza, 1132 Budapest, Váci út 72-74.

Jelentkezését az alábbi űrlap kitöltésével teheti meg.

A jelentkezőket a további részletekkel kapcsolatban e-mailben értesítjük.
 
{{serverSideErrors.captchaError}}
Kérjük, pipálja be a "Nem vagyok robot" jelölőnégyzetet!

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

Kapcsolódó dokumentumok