Ugrás a tartalomra

Ügyintézés

Készséggel állunk Ügyfeleink rendelkezésére!

Ügyintézési módok

Online ügyfélszolgálat

A gyorsabb ügyintézés érdekében számlázással, illetve áram- és egyéb szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyeit ma már bárhol, bármikor elintézheti.

Telefonos ügyfélszolgálat

A telefonos ügyfélszolgálat a számlázással kapcsolatos megkereséseket hétfőn, kedden, szerdán, pénteken 8-16 óra között, csütörtökön 8-20 óra között fogadja.

Ügyfélszolgálati irodák

Amennyiben személyesen szeretne tájékoztatást kérni, keresse kollégáinkat ügyélszolgálati irodáinkban!

Fizetési módok

A gördülékeny számlarendezés érdekében Ügyfeleink számos elszámolási mód közül választhatnak:

  • Online bankkártyás fizetés,
  • Csoportos beszedési megbízás,
  • Egyedi átutalás,
  • ATM befizetés,
  • Postai készpénz átutalás.

Szerződéskötés, módosítás

Új szolgáltatási igény bejelentése

Hasznos tudnivalók új szolgáltatási igény bejelentéséhez.

Költözés bejelentése

Költözéssel járó teendők gyűjteménye a villamosáram-szolgáltató felé.

Tovább a szerződéskötésekhez, módosításokhoz

Számlázás és fizetési módok

Elszámolási módok

Éves elszámolás, havi elszámolás mérőállás alapján és diktálási módok.

Számlamagyarázók

Ha számlájával kapcsolatban kérdése merülne fel, kattintson!

Hátralékkezelési folyamat

Minden tudnivaló a tartozás kiegyenlítéséhez.

Tovább az összes számlázási és fizetési módhoz

Tájékoztatás egyetemes szolgáltatásra nem jogosult felhasználóknak

Mobilalkalmazások

ELMŰ-ÉMÁSZ EnergiApp

Töltse le és ismerje meg legújabb mobilalkalmazásunkat!

Közvilágítási hibabejelentő

Használja, ha hibát észlel!

Problémám van

Bővebben a szolgáltatással kapcsolatos reklamációról