Ugrás a tartalomra

Problémám van

A szolgáltatással kapcsolatos panasztételi lehetőségekről

Amennyiben Ügyfelünknek problémája, reklamációja merülne fel valamely szolgáltatásunkkal kapcsolatban, annyiban kérjük, először minden esetben forduljon az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálatához.

Az alábbi módokon állunk Ügyfeleink szíves rendelkezésére:

  • személyesen bármelyik ügyfélszolgálati irodában (előzetes időpont foglalás esetén sorban állás nélkül is);
  • telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, mely 8-16 óra között fogadja a számlázással kapcsolatos megkereséseket;
  • online ügyfélszolgálaton keresztül, amely – egy rövid regisztrációt követően – a nap 24 órájában elérhető;
  • illetve írásban.*

További lehetőségek

Amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel Ügyfelünk nem ért egyet, panasza további orvoslása céljából az alábbi szervekhez fordulhat:

  • területileg illetékes fogyasztóvédelmi rezsipont;
  • területileg illetékes békéltető testület.

Lakossági ügyek

Az alábbi ügyekben kérjük, forduljon a területileg illetékes járási hivatalok egyikéhez:

  • elszámolás;
  • számlázás;
  • ki- és visszakapcsolás;
  • méréssel kapcsolatos ügyek.

Egyéb ügyek

A lent felsorolt ügyekben kérjük, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatallal szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot:

  • hálózattal kapcsolatos csatlakozás;
  • hozzáférés;
  • rendelkezésre állásal kapcsolatos panaszok.