Fogyasztóvédelem az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál
A szolgáltatással kapcsolatos panasztételi lehetőségekről
Amennyiben Ügyfelünknek problémája, reklamációja merülne fel valamely szolgáltatásunkkal kapcsolatban, annyiban kérjük, először minden esetben forduljon az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálatához.
Az alábbi módokon állunk Ügyfeleink szíves rendelkezésére:
- személyesen bármelyik ügyfélszolgálati irodában (előzetes időpont foglalás esetén sorban állás nélkül is);
- telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, mely 8-16 óra között fogadja a számlázással kapcsolatos megkereséseket;
- online ügyfélszolgálaton keresztül, amely – egy rövid regisztrációt követően – a nap 24 órájában elérhető;
- illetve írásban.*
További lehetőségek
Amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel Ügyfelünk nem ért egyet, panasza további orvoslása céljából az alábbi szervekhez fordulhat:
- fogyasztóvédelmi rezsipont;
Fogyasztóvédelmi Rezsipont
Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.
Személyes ügyfélszolgálat: Hétfő-Csütörtök 09:00-13:00; 14:00-16:00 Péntek 10:00-12:00
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 450-2598; Hétfő-Csütörtök: 09:00-13:00; 14:00-16:00; Péntek: 09:00-13:00
E-mail: fogyved_kmf_budapest[AT]bfkh.gov.hu
- lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz;
- lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez.
Lakossági ügyek
Az alábbi ügyekben kérjük, forduljon a lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz:
- elszámolás;
- számlázás;
- ki- és visszakapcsolás;
- méréssel kapcsolatos ügyek.
Egyéb ügyek
A lent felsorolt ügyekben kérjük, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatallal szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot:
- hálózattal kapcsolatos csatlakozás;
- hozzáférés;
- rendelkezésre állással kapcsolatos panaszok;
- szerződés nélküli vételezés, szabálytalan vételezés vagy ezek jogkövetkezményeivel kapcsolatos ügyekben.
Kapcsolódó linkek
*Írásos megkereséseiket központi címünkön fogadjuk:
- levelezési cím: 1300 Budapest, Pf.:151.;
- fax: +36 1/238-3848.