Ugrás a tartalomra

Online ügyfélszolgálati kisokos

Nem találja, amit keres? Segít Önnek az új online ügyfélszolgálati kisokos!

Váratlan akadályba ütközött online ügyintézése során? Hirtelen nem tudja eldönteni, hová kattintson a megfelelő információért? Segítünk! Munkatársaink összegyűjtötték az online ügyfélszolgálattal kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdéseket, melyekre mostantól egy helyen adunk részletes tájékoztatást.

Még nincs regisztrációm

Hogyan tudok regisztrálni?

Online ügyfélszolgálatunk használatához regisztráció szükséges, melyet az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. online ügyfélszolgálatán, a ker.elmuemasz.hu címen lehet létrehozni, a Még nincs regisztrációja? menüpont megkattintásával.

Milyen adatok szükségesek a fiók létrehozásához?

Regisztrált felhasználónév: minimum 8 karakter hosszú, tetszőlegesen választott szám- vagy betűkombináció.

Jelszó*: minimum 8 karakter hosszú, tetszőlegesen választott szám- vagy betűkombináció, melyben az alábbi felsorolásból legalább 3 típus megtalálható:

  • kisbetűk (pl. abc),
  • nagybetűk (pl. ABC),
  • számok (pl. 123),
  • speciális karakterek (pl. ,/#).

Felhasználó azonosító száma: 8 számjegyből álló azonosító, melyet villanyszámlájáról olvashat le.

Hogyan zajlik az első belépés?

Első belépéskor a megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, amely egy linket tartalmaz. A linkre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Az aktiválást követően választott felhasználónevével és az Ön által megadott jelszó felhasználásával beléphet az ügyfélszolgálatra.

Új szerződést kötöttem, és nem tudom a vevőkódomat. Mi a teendő?

Vevőkódját legegyszerűbben a számlalevélről tudja leolvasni.

Ha még nem kapta meg első számláját, de szeretne online regisztrált ügyfelünk lenni, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársával az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
  • 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
  • 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
  • 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,

ahol a 4.1-es menüpontban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Regisztrált ügyfél vagyok

Hol található az online ügyfélszolgálat, ahová regisztráltam?

Az egyetemes szolgáltatás online ügyfélszolgálatát ezen a linken érheti el: ker.elmuemasz.hu.

Nem emlékszem a regisztrált felhasználónevemre

Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársával az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
  • 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
  • 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
  • 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,

ahol a 4.1-es menüpontban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Nem emlékszem a jelszavamra

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kérjük, keresse fel honlapunkat a ker.elmuemasz.hu elérhetőségen, és ott válassza a képernyő bal oldalán található Elfelejtette jelszavát?menüpontot. A regisztrált felhasználónév és e-mail cím megadását követően a rendszer által generált új jelszót a regisztrált e-mail címre küldjük meg.

Az új jelszó megadásánál az előző 6 alkalommal használt jelszó nem használható. A helyes jelszó min. 8 karakterből áll, tartalmaz kis- és nagybetűt, legalább egy számot, és/vagy egy speciális karaktert.

Többszöri sikertelen belépési kísérlet miatt zárolt jelszavakat minden nap 00:00 órakor automatikusan feloldjuk. Ezt követően az eddig használt jelszavával tud belépni az online ügyfélszolgálatunkra.

Elfelejtettem a jelszavamat, de a regisztrált e-mail címem már megszűnt. Hogyan kapom meg a jelszóemlékeztetőt?

Ha jelszóemlékeztetőt szeretne kérni, de a regisztrált e-mail címe már megszűnt, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
  • 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
  • 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
  • 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,

ahol kollégáink rögzítik az Ön új e-mail címét, ahova megkapja majd a jelszóemlékeztetőt.

Nem tudok új vevőkódot csatolni a már meglévő regisztrációmhoz

Ha Ön pl. új ingatlant vásárolt, vagy egy, már meglévő felhasználási helyet szeretne az online regisztrációjához csatolni, lépjen be online ügyfélszolgálatunkra. A főoldalon válassza az Adatmódosítás menüpontot.
Kattintson az Új vevő (fizető) azonosító gombra, adja meg a vevőazonosítót (kitöltendő kötelező mező). Pipálja a szükséges négyzetet, majd mentse el a módosítást.
Ha Ön olyan vevő (fizető) azonosítót szeretne hozzáadni, ami egy másig regisztrációban már szerepel, akkor abból a regisztrációból a vevő (fizető) azonosítót először törölni kell.

Szeretnék e-számlát igényelni

Lépjen be online ügyfélszolgálatunkra (ker.elmuemasz.hu), és a felső menüsorban válassza az Elektronikus számla menüpontot, azon belül az Elektronikus számla igénylést.

Hasznos segítséget talál, ha rákattint a Mutass többet! gombra. Kövesse az utasításokat, hogy a következő áramszámlája már e-mailben érkezhessen!

Szeretném módosítani a regisztrált e-mail címemet

Lépjen be online ügyfélszolgálatunkra (ker.elmuemasz.hu), és a főoldalon válassza az Adatmódosítás menüpontot:
Ha több regisztrációval rendelkezik, válassza ki, hogy mely regisztrációjához tartozó e-mail címét kívánja megváltoztatni, majd kattintson a Felhasználói adatok menüpontra. Írja be az új e-mail címét, majd nyomja meg a Mentés gombot. Megváltoztatott e-mail címére aktiváló linket küldünk, melyre kattintva véglegesítheti az e-mail cím módosítást.

Hogyan tudok e-számlát megjeleníteni?

Online regisztrációjába történő bejelentkezés után a felső menüsorból válassza az Elektronikus számla menüpontot, majd az Elektronikus számlák megtekintése opciót.
A szelekciós paraméterek beállításával válassza ki a látni kívánt adatokat. A legördülő listából kiválaszthatja pl. az első oszlopban a vevő (fizető) azonosító megnevezést, majd a második oszlopban a konkrét vevőazonosítót.
A Frissítés gomb megnyomása után láthatja a kiválasztott vevőazonosítóhoz tartozó számlákat, táblázatos formában.
Számláit letöltheti számítógépére is. A letöltéshez, megtekintéshez jelölje ki a számlá(ka)t a sor elején található sárga színű nyíl segítségével, majd kattintson a táblázat alján található Tömeges letöltés gombra.

Bankkártyával fizettem, az összeg levonásra is került, de még nem látom a vevőszámlámon a kiegyenlítést, mi a teendő?

Kérjük, várjon türelemmel. A bankkártyával történő fizetésnek – mint minden más formában történő befizetésnek – is van átfutási ideje. A fizetéstől számítva 1-2 napot igénybe vehet, hogy az összeg megjelenjen az Ön vevőszámláján.

A regisztrációmban az adatmódosítás menüpontban láttam egy táblázatot. Mire szolgál a vevő (fizető) azonosító elnevezése oszlop?

Ez a mező segítségül szolgál Önnek, amennyiben több regisztrált vevőazonosítóval is rendelkezik. A vevőazonosító mellé, a vevő (fizető) azonosító elnevezése oszlopba beírhatja pl. a felhasználási hely címét, ezzel megkönnyítve az ügyintézést.

Van lehetőség a regisztrációmból vevő (fizető) azonosító törlésére?

Ha szükségessé válik egy vevő (fizető) azonosító törlése a regisztrációból, lépjen be online ügyfélszolgálatunkra. A főoldalon válassza az Adatmódosítás menüpontot.
Jelölje ki a törölni kívánt vevőazonosítót.
Kattintson a Törlés gombra.
Elektronikus számlázás esetén a regisztráció alól a vevő (fizető) azonosító törlésére kizárólag úgy van lehetőség, ha az e-számla szolgáltatás előzetesen lemondásra kerül. A törlés következtében az elektronikus formában kiállított számlák már nem lesznek megtekinthetőek, továbbá azokról számlamásolatot sem áll módunkban a későbbiekben kiállítani. A folytatáshoz pipálja ki az üzenet előtti négyzetet, és törölje a vevőazonosítót.