Online ügyfélszolgálati kisokos
Nem találja, amit keres? Segít Önnek az új online ügyfélszolgálati kisokos!
Milyen adatok szükségesek a fiók létrehozásához?
Regisztrált felhasználónév: minimum 8 karakter hosszú, tetszőlegesen választott szám- vagy betűkombináció.
Jelszó: minimum 8 karakter hosszú, tetszőlegesen választott szám- vagy betűkombináció, melyben az alábbi felsorolásból legalább 3 típus megtalálható:
- kisbetűk (pl. abc),
- nagybetűk (pl. ABC),
- számok (pl. 123),
- speciális karakterek (pl. ,/#).
Felhasználó azonosító száma: 8 számjegyből álló azonosító, melyet villanyszámlája 1. oldaláról olvashat le. Szerződéssel nem rendelkező ügyfélként az adott menüpontban nem kell megadni.
Vevő (fizető) azonosító: a villamos energia számla 3. oldalán, a bal felső blokkban található 10 karakterből álló számsor. Szerződéssel nem rendelkező ügyfélként az adott menüpontban nem kell megadni.
Hogyan tudok regisztrálni?
Online ügyfélszolgálatunk használatához regisztráció szükséges, melyet az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. online ügyfélszolgálatán, a ker.elmuemasz.hu címen lehet létrehozni, a Bejelentkezés menüpont megkattintásával.
A *-al jelölt adatok megadása kötelező, a többi adatok megadása ajánlott.
A Bejelentkezés gomb után a bal alsó sarokban található Regisztráció gombot szükséges kiválasztani.
A Regisztráció gombra kattintva két lehetőség van attól függően, hogy az ügyfél rendelkezik-e már szerződéssel:
Szerződéssel nem rendelkező ügyfél:
Ebben a pontban azon ügyfeleknek van lehetőségük regisztrálni, akik még nem rendelkeznek szerződéssel.
A személyes adatok megadását követően a regisztrációs adatokat kell megadni: felhasználónév, email-cím, valamint a kért jelszó.
Miután az adatok megadásra kerültek, a Tovább gombra kattintva aktiváló email kerül megküldésre a regisztrált e-mail címre, amely tartalmaz egy linket, melyre kattintva véglegesíthető a regisztráció.
Szerződéssel rendelkező ügyfél regisztrációja:
Az előző típusú regisztrációhoz képest az első lépésnél kötelezően meg kell adni a Vevő (fizető) azonosítót:
Miután az adatok megadásra kerültek, a regisztrációs adatokat kell megadni: felhasználónév, email-cím, valamint a kért jelszó.
A regisztrációval egy időben lehetőség van áttérni elektronikus számlázásra, és van lehetőség igényelni Digitális fizetési felszólítót is az érintett szolgáltatások melletti jelölőnégyzetek bepipálásával.
Az esetleges Reklámcélú hozzájárulást és a kötelező Adatvédelmi feltételek elfogadását követően a Tovább gombra kattintva aktiváló email kerül megküldésre a regisztrált e-mail címre, amely tartalmaz egy linket, melyre kattintva véglegesíthető a regisztráció.
Aktiválás menete:
A regisztrációt követően megküldött e-mail-ben szereplő aktiváló linkre kattintva megtörténik a regisztráció aktiválása:
Sikeres aktiválás után egy újabb e-mail kerül megküldésre a regisztrált e-mail címre, amely tartalmazza a regisztrációhoz tartozó vevő (fizető) azonosítót, szerződéssel nem rendelkező ügyfél esetén pedig az üzleti partner azonosítót.
A regisztrációt végző ügyfélnek már nincs más teendője, mint a regisztráció során megadott felhasználónevével és jelszavával bejelentkezzen az Online Ügyfélszolgálati felületünkre
Hogyan zajlik az első belépés?
Új szerződést kötöttem, és nem tudom a vevőkódomat. Mi a teendő?
Vevőkódját legegyszerűbben a számlalevélről tudja leolvasni.
Ha még nem kapta meg első számláját, de szeretne online regisztrált ügyfelünk lenni, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársával az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
- 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
- 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
- 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,
ahol a 4.1-es menüpontban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Regisztrált ügyfél vagyok
Hol található az online ügyfélszolgálat, ahová regisztráltam?
Nem emlékszem a regisztrált felhasználónevemre
Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársával az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
- 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
- 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
- 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,
ahol a 4.2.2-es menüpontban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Nem emlékszem a jelszavamra
Amennyiben elfelejtette jelszavát, kérjük, keresse fel honlapunkat a ker.elmuemasz.hu elérhetőségen, és ott válassza a felső menüsor jobb oldalán található Bejelentkezés menüpontot, majd ezen belül kattintson az Elfelejtett jelszó gombra. A regisztrált felhasználónév és e-mail cím megadását követően a rendszer által generált új jelszót a regisztrált e-mail címre küldjük meg.
Elfelejtettem a jelszavamat, de a regisztrált e-mail címem már megszűnt. Hogyan kapom meg a jelszóemlékeztetőt?
Ha jelszóemlékeztetőt szeretne kérni, de a regisztrált e-mail címe már megszűnt, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:
- normál tarifával hívható vezetékes telefonszámról a +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
- 20-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 20/978-5611 és +36 20/978-5612;
- 30-as előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 30/978-5611 és +36 30/978-5612;
- 70-es előhívószámmal (mobiltelefonról) a +36 70/978-5611 és +36 70/978-5612 telefonszámokon,
ahol kollégáink rögzítik az Ön új e-mail címét, ahova megkapja majd a jelszóemlékeztetőt.
Nem tudok új vevőkódot csatolni a már meglévő regisztrációmhoz
Ha Ön pl. új ingatlant vásárolt, vagy egy, már meglévő felhasználási helyet szeretne az online regisztrációjához csatolni, lépjen be online ügyfélszolgálatunkra. A főoldalon válassza az Profilom menüpontot, majd kattintson az Adatmódosítás menüpontra.
A következő képernyőn klikkeljen a Regisztrált vevő (fizető) azonosítók fülre, majd az Új vevő (fizető) azonosító gombra:
Adja meg a vevőazonosítót (kitöltendő kötelező mező). Pipálja a szükséges négyzete(ke)t, majd mentse el a módosítást.
Szeretnék e-számlát igényelni
Lépjen be online ügyfélszolgálatunkra (ker.elmuemasz.hu), és a felső menüsorban válassza az Elektronikus számla menüpontot, azon belül az Elektronikus számla igénylése/lemondása menüpontot.
Hasznos segítséget talál, ha rákattint a Mutass többet! gombra. Kövesse az utasításokat, hogy a következő áramszámlája már e-mailben érkezhessen!
Szeretném módosítani a regisztrált e-mail címemet
Lépjen be online ügyfélszolgálatunkra (ker.elmuemasz.hu), és a főoldalon válassza a Profilom menüpontot, majd kattintson az Adatmódosításra:
A rendszer automatikusan a Felhasználói adatok fület nyitja meg, ezen a lapon található a jelenlegi regisztrált e-mail cím is. Törölje a megváltoztatni kívánt e-mail címet, rögzítse az újat, majd a Mentés gombra kattintással véglegesítse a módosítást.
Megváltoztatott e-mail címére aktiváló linket küldünk, melyre kattintva véglegesítheti az e-mail cím módosítást. Megváltoztatott e-mail címére aktiváló linket küldünk, melyre kattintva véglegesítheti az e-mail cím módosítást.
Hogyan tudok e-számlát megjeleníteni?
Online regisztrációjába történő bejelentkezés után a felső menüsorból válassza az Elektronikus számla menüpontot, majd az Elektronikus számlák megtekintése opciót.
A szelekciós paraméterek beállításával válassza ki a látni kívánt adatokat. A legördülő listából kiválaszthatja pl. az első oszlopban a vevő (fizető) azonosító megnevezést, majd a második oszlopban a konkrét vevőazonosítót.
A Frissítés gombra kattintással létrejön az alábbi táblázat. Ezután klikkeljen a sor elején levő jelölő négyzetbe, a pipával kijelölésre kerül a sor. A számlákat a vevőkód előtti fekete háromszögre kattintva tudja megjeleníteni.
A Tömeges letöltés gombbal Ön .pdf formátumban letöltheti vagy saját számítógépére lementheti a számlákat.
Bankkártyával fizettem, az összeg levonásra is került, de még nem látom a vevőszámlámon a kiegyenlítést, mi a teendő?
A regisztrációmban a Profilom / Adatmódosítás menüpontban, a Regisztrált vevő (fizető) azonosító fülön láttam egy táblázatot. Mire szolgál a vevő (fizető) azonosító elnevezése oszlop?
Ez a mező segítségül szolgál Önnek, amennyiben több regisztrált vevőazonosítóval is rendelkezik. A vevőazonosító mellé, a Vevő (fizető) azonosító elnevezése oszlopba beírhatja pl. a felhasználási hely címét, ezzel megkönnyítve az ügyintézést.
Van lehetőség a regisztrációmból vevő (fizető) azonosító törlésére?
Ha szükségessé válik egy vevő (fizető) azonosító törlése a regisztrációból, lépjen be online ügyfélszolgálatunkra. A főoldalon válassza a Profilom menüpontot, majd kattintson az Adatmódosításra.
Kattintson a Regisztrált vevő (fizető) azonosító fülre, majd jelölje ki a törölni kívánt vevőazonosítót.
Kijelölést követően kattintson a Törlés gombra.
Elektronikus számlázás esetén a regisztráció alól a vevő (fizető) azonosító törlésére kizárólag úgy van lehetőség, ha az e-számla szolgáltatás előzetesen lemondásra kerül. A törlés következtében az elektronikus formában kiállított számlák már nem lesznek megtekinthetőek, továbbá azokról számlamásolatot sem áll módunkban a későbbiekben kiállítani. A folytatáshoz pipálja ki az üzenet előtti négyzetet, és törölje a vevőazonosítót.