Ugrás a tartalomra

Írjon nekünk!

Egyetemes szolgáltatásban vételező ügyfeleink az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. írásos ügyfélszolgálati rendszerében a nap 24 órájában intézhetik ügyeiket.
Az írásos ügyfélszolgálaton keresztül elküldött üzenetek megegyeznek a levélben elküldött megkeresésével. Önnek nem kell postán feladnia a levelét, sem Társaságunk megvárnia, míg az megérkezik hozzánk, így jelentősen csökken az ügyintézés ideje. Az írásos ügyfélszolgálathoz nem szükséges online regisztrációval rendelkeznie, azonban ha Önnek van már online regisztrációja, abba bejelentkezve kényelmesen intézheti ügyeit. 
Bejelentését megteheti abban az esetben is, ha Ön nem ügyfelünk. 

Abban az esetben, ha Ön ügyfelünk, akkor az űrlap kitöltésekor meg kell adnia vevőkódját és fogyasztási hely azonosítóját.

Mit intézhet itt:

  • Mérőállás bejelentés
  • Részfogyasztás módosítás
  • Egyenleg lekérdezés
  • Csekk igénylés
  • Számlamásolat kérés
  • Fizetési mód váltás
  • E-számla igénylés
  • E-számla lemondás
  • Számlázási cím módosítás
  • Szerződéskötés fogyasztóváltozás miatt
  • Általános bejelentés (Többféle ügy közül választhat)
  • Reklamáció (Többféle ügy közül választhat)
  • Hibabejelentés