Közvilágítási hibabejelentő
Segítsen, hogy teljes legyen a fényár!
Hol találja a funkciót?
Bejelentkezés nélkül az alkalmazás kezdőképernyőjén válassza az alábbi útvonalat, és adja meg a szükséges adatokat!
Ügyfélszolgálat -> Központi elérhetőségek -> Közvilágítás hibabejelentő
Bejelentkezés után pedig a következő útvonalon érhető el a funkció:
Kezdőképernyő -> Hamburger menü ikon -> Közvilágítás hibabejelentő
Hogyan használja a funkciót?
Amennyiben azt tapasztalja, hogy a közterületen egy, vagy több lámpa nem világít, néhány gombnyomással megadhatja a hibabejelentés legfontosabb információit:
- a hiba jellegét,
- pontos helyét (akár begépeléssel, akár a GPS jel segítségével).
Ha kidőlt lámpaoszlopot lát (pl. egy baleset, vagy fakidőlés miatt), fotózza le az alkalmazás segítségével jó fényviszonyok között, hogy ezzel is megkönnyítse a hiba elhárítását! Ha pedig megjegyzést szeretne fűzni a bejelentéshez, azt is könnyedén megteheti: a hibabejelentést a telefon beépített e-mail kliensével küldi el a program.
Nem kell félnie, hogy a telefonja túl nagy méretű képet küld, amivel jelentős adatforgalmat produkál, hiszen a beállítások között megadhatja a fénykép maximális méretét is.
Ha nincs a bejelentés helyszínén rendelkezésre álló adatkapcsolat, akkor a legközelebbi kapcsolódásnál akár WiFi, akár mobilinternet segítségével a levelezőrendszer elküldi a bejelentést.
Honnan tudja letölteni az alkalmazást?
Az oldal alján elhelyezett kapcsolódó linkeken keresztül letöltheti alkalmazásunkat androidos, illetve iOS-es okoskészülékre is.
Mi a teendő, ha Budapest területén belül észlel hibát?
Az online hibabejelentésről
Kapcsolódó linkek
-
EnergiApp alkalmazás androidos készülékre (Google Play)
-
EnergiApp alkalmazás iOS-es készülékre (App Store)
-
Hibabejelentés Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. oldalán
-
Közvilágítási hibabejelentés online felületen - ELMŰ szolgáltatási terület (Bejelentések menüpont)
-
Közvilágítási hibabejelentés online felületen - ÉMÁSZ szolgáltatási terület (Bejelentések menüpont)