Ugrás a tartalomra

Telefonos ügyfélszolgálat

Ha azonnali segítséget szeretne kérni

Cégünk minden fontos témában Ügyfeleink szíves rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

Számlázási rendszer karbantartása

Szeretnénk felhívni Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2020. augusztus 28-án, pénteken, 22 órától 24 óráig számlázási rendszerünk karbantartása miatt az alábbi funkciók nem lesznek elérhetőek:

  • Online ügyfélszolgálat,
  • EnergiApp mobilapplikáció,
  • EFM feltöltés LAPKER végpontokon, online ügyfélszolgálaton és mobilapplikáción (Telefonos ügyfélszolgálaton működni fog),
  • Automata egyenlegközlés,
  • Automata mérőállás-bejelentés

Kérjük előrefizetős mérővel rendelkező Ügyfeleinket, hogy időben vásárolják meg a szükséges energiamennyiséget.

Megértésüket köszönjük.

Számlázási rendszer karbantartása

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. augusztus 29-én, szombaton, 00:00 órától 2020. augusztus 31-én 08:00 óráig távközlési rendszerünk karbantartása miatt az alábbi funkciók nem lesznek elérhetőek:

  • a telefonos menürendszer,
  • automata egyenlegközlés, és automata hibacímközlés,
  • automata mérőállás-bejelentés.

Munkatársaink hívásaikat fogadják és az érintett időszakban is a megszokott ügyintézési lehetőségek zavartalanul működni fognak. Előre fizető mérő feltöltése a Lapker üzletekben, online ügyfélszolgálaton és mobilapplikáción is elérhető lesz. Kérjük előre fizető mérővel rendelkező Ügyfeleinket, hogy időben vásárolják meg a szükséges energiamennyiséget.

Megértésüket köszönjük.

Számlázással és egyéb ügyekkel kapcsolatban

A telefonos ügyfélszolgálat a számlázással kapcsolatos megkereséseket hétfőn, kedden, szerdán, pénteken 8-16 óra között, csütörtökön 8-20 óra között fogadja.

  • normál tarifával hívható városi számok: +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
  • 20-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 20/978-5611 vagy +36 20/978-5612;
  • 30-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 30/978-5611 vagy +36 30/978-5612;
  • 70-es körzethívószám (mobiltelefon): +36 70/978-5611 vagy +36 70/978-5612.

Telefonos ügyfélszolgálat menüpontjai

1-es gomb: Panaszfogadás

2-es gomb: Tájékoztatás Mobilapp szolgáltatásunkról

3-as gomb: Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás

4-es gomb: Online regisztráció és e-Számla igénylés

     4.1 – Ha még nincs online regisztrációja

     4.2 – Ha már van online regisztrációja

                4.2.1 – Elfelejtett jelszó

                4.2.2 – Elfelejtett regisztrált felhasználónév

     4.3 – E-számla igénylés

5-ös gomb: Számlázás

     5.1 – Egyenlegegyeztetés

     5.2 – Előrefizetős mérők feltöltése

     5.3 – Részszámla és részfogyasztás módosítása

     5.4 – Részletfizetés kérése

     5.5 – Számlamásolat kérés

     5.6 – Iparági információk

     5.7 – Egyéb számlázással kapcsolatos ügyintézés

     5.8 – Időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkra

6-os gomb: Hibacím bejelentés és műszaki tájékoztatás

     6.1 – Hibacím bejelentés

                        6.1.1 – Közvilágítással kapcsolatos bejelentés

                        6.1.2 – Egyéb hiba bejelentése

     6.2 – Újbekapcsolással kapcsolatos tájékoztatás

                        6.2.1 – Magánszemélyek

                                    6.2.1.1 – Tulajdonos

                                    6.2.1.2 – Bérlő

                                    6.2.1.3 – Haszonélvező

                        6.2.2 – Szervezetek

                                    6.2.2.1 – Tulajdonos

                                    6.2.2.2 – Bérlő

                                    6.2.2.3 – Társasház

                        6.2.3 – Tájékoztatás folyamatban lévő ügyekről

     6.3 – Teljesítménybővítéssel és háztartási méretű kiserőművekkel kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.1 - Teljesítmény módosítással kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.2 - Háztartási méretű kiserőművekkel kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.3 - Csatlakozási mód váltással, illetve csatlakozó változással kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.4 - Tájékoztatás folyamatban lévő igényekről

     6.4 – Mérési hibával kapcsolatos tájékoztatás

     6.5 – Okos méréssel kapcsolatos tájékoztatás

     6.6 – Szabálytalan vételezés bejelentése

     6.7 – Időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkra

     6.8 - Elvi szolgáltatási nyilatkozat és Nyilatkozat villamosenergia ellátásról használatba vételi engedélyhez

7-es gomb: Fogyasztóváltozás, kereskedőváltás és szerződésfelmondás

     7.1 – Fogyasztóváltozás

                        7.1.1 – Üzleti felhasználók

                                    7.1.1.1 – Vásárlás

                                    7.1.1.2 – Bérlemény

                        7.1.2 – Lakossági felhasználók

                                    7.1.2.1 – Vásárlás

                                    7.1.2.2 – Bérlemény

                                    7.1.2.3 – Örökösödés

     7.2 – Kereskedőváltás

     7.3 – Szerződésfelmondás

                        7.3.1 – Elköltözés és bérbeadás

                        7.3.2 – Épület bontás

     7.4 – Egyéb, szerződéskötéssel kapcsolatos információ

     7.5 – Tájékoztatás egyetemes szolgáltatásra nem jogosult ügyfelek versenypiaci szerződéskötési kötelezettségéről

     7.7 – Időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkra

8-as gomb: Mérőállás-bejelentés

#9 – English-speaking customer service




2-es gomb: Tájékoztatás Mobilapp szolgáltatásunkról

3-as gomb: Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás

4-es gomb: Online regisztráció és e-Számla igénylés

               4.1 – Ha még nincs online regisztrációja

               4.2 – Ha már van online regisztrációja

                4.2.1 – Elfelejtett jelszó

                4.2.2 – Elfelejtett regisztrált felhasználónév

        4.3 – E-számla igénylés

5-ös gomb: Számlázás

               5.1 – Egyenlegegyeztetés

               5.2 – Előrefizetős mérők feltöltése

6-os gomb: Hibacím bejelentés és műszaki tájékoztatás

               6.1 – Hibacím bejelentés

                               6.1.1 – Közvilágítással kapcsolatos bejelentés

                               6.1.2 – Egyéb hiba bejelentése

                6.2 – Újbekapcsolással kapcsolatos tájékoztatás

                               6.2.1 – Magánszemélyek

                                               6.2.1.1 – Tulajdonos

                                               6.2.1.2 – Bérlő

                                               6.2.1.3 – Haszonélvező

                               6.2.2 – Szervezetek

                                               6.2.2.1 – Tulajdonos

                                               6.2.2.2 – Bérlő

                                               6.2.2.3 – Társasház

     6.3 – Teljesítménybővítéssel és háztartási méretű kiserőművekkel kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.1 - Teljesítmény módosítással kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.2 - Háztartási méretű kiserőművekkel kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.3 - Csatlakozási mód váltással, illetve csatlakozó változással kapcsolatos tájékoztatás

                6.3.4 - Tájékoztatás folyamatban lévő igényekről

     6.4 – Mérési hibával kapcsolatos tájékoztatás

     6.5 – Okos méréssel kapcsolatos tájékoztatás

     6.8 - Elvi szolgáltatási nyilatkozat és Nyilatkozat villamosenergia ellátásról használatba vételi engedélyhez

7-es gomb: Fogyasztóváltozás, kereskedőváltás és szerződésfelmondás

               7.1 – Fogyasztóváltozás

                               7.1.1 – Üzleti felhasználók

                                               7.1.1.1 – Vásárlás

                                               7.1.1.2 – Bérlemény

                               7.1.2 – Lakossági felhasználók

                                               7.1.2.1 – Vásárlás

                                               7.1.2.2 – Bérlemény

                                               7.1.2.3 – Örökösödés

                7.2 – Kereskedőváltás

                7.3 – Szerződésfelmondás

                               7.3.1 – Elköltözés és bérbeadás

                               7.3.2 – Épület bontás

7.5. Tájékoztatás egyetemes szolgáltatásra nem jogosult ügyfelek versenypiaci
szerződéskötési kötelezettségéről

8-as gomb: Mérőállás-bejelentés

#9 – English-speaking customer service

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezeken a számokon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Kérjük Ügyfeleinket, az alábbi telefonos elérhetőségeket kizárólag hibabejelentés esetén használják!

  • ELMŰ hibabejelentő: +36 80/38-39-40;
  • ÉMÁSZ hibabejelentő: +36 80/42-43-44.

1-es gomb: Hiba bejelentése

2-es gomb: Egyéb hiba bejelentése

Mérőállás bejelentése

  • csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöld szám: +36 80/202-938;
  • mobiltelefonról is hívható telefonszám: +36 20/30/70 938-3838.

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80/200-338.

Customer service

For English-speaking customer support please call the following contact numbers:

  • +36 1/238-3838 or
  • +36 46/535-535 (for the English menu please press #9).

Kapcsolódó dokumentumok