Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Ünnep miatti nyitvatartás-változás

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2021. augusztus 20-án, pénteken minden ügyfélszolgálati irodánk zárva tart. A nemzeti ünnep miatt néhány fiókirodánk nyitvatartása módosul az 2021. augusztus 16-19-ei héten, állandó irodáinkat ez nem érinti. Előzetes időpontfoglalás továbbra is szükséges.

Köszönjük szíves megértésüket és együttműködésüket.

Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon

Ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében az alábbi intézkedések betartásához kérjük szíves együttműködését további intézkedésig: 

1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.

2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt.

3. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.

4. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

5. Maszk használatához mindenkinek joga van

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:

- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, az EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Címváltozások

Az alábbi ügyfélszolgálati irodák új címe a következő:

  • A pilisvörösvári ügyfélszolgálati fiókiroda új helyszínre költözik. 2021. április 12-én hétfőn még a régi címen, 2021. április 16-tól péntektől, már az új címen, 2085 Pilisvörösvár, Fő út 12. sz. alatt lesz elérhető.
  • A csepeli állandó ügyfélszolgálati iroda új helyszínre költözik, emiatt 2021. február 26-án, pénteken és 2021. március 1-én, hétfőn zárva tart. Nyitás: 2021. március 2-án 8 órakor. Új címe: Pesterzsébet, 1204 Budapest, Ady Endre utca 90-92.
  • A ráckevei ügyfélszolgálati fiókiroda új helyszínre költözik. 2021. március 1-től, hétfőtől, már az új címen, 2300 Ráckeve, Móricz Zsigmond út 1-9. sz. alatt található.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}. {{holiday.isOpen ? "Nyitva:" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok