Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az alábbi állandó ügyfélszolgálati irodáinkat 2020. július 6-tól megnyitjuk. Az ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges.

ELMŰ Hálózati Kft. területén:

ÉMÁSZ Hálózati Kft. területén:

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Biztonsági intézkedések személyes ügyintézésnél

Ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében az ügyfélszolgálati irodák látogatása során az alábbi intézkedések betartásához kérjük szíves együttműködésüket: 

  1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben.
  2. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetőség 20 perc időtartamban.
  3. Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
  4. Az iroda területén arcát és orrát takarja el maszkkal vagy sállal.
  5. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
  6. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Címváltozások

A szerencsi és az abaújszántói ügyfélszolgálati iroda elköltözött, új címük a következő:

  • 3900 Szerencs, Rákóczi út 67/C (a korábbi irodaépület szomszédságában)
  • 3881 Abaújszántó, Béke u. 29. (Kormányablak)

Időpontfoglalás

Ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében szolgáltatási területünkön több ügyfélszolgálati irodát is üzemeltetünk. A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve telefonon időpont is igényelhető.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig. Az irodakereső a normál működés szerinti nyitvatartásokat tartalmazza.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok