Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Járványhelyzet miatt irodáink ideiglenesen bezárnak

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 104/2021. (III.5.) kormányrendelet előírásai szerint minden ügyfélszolgálati irodánk ideiglenesen bezárásra kerül 2021. március 8-tól március 22-ig. Előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfeleinket telefonon értesítjük. A változásokról folyamatosan tájékoztatást adunk.

Köszönjük szíves megértésüket és együttműködésüket.

Ünnepek miatt módosított nyitvatartás

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2021. március 15-én, hétfőn, nemzeti ünnepünkön és a húsvéti ünnepnapokon 2021. április 2-án, pénteken és április 5-én, hétfőn minden ügyfélszolgálati irodánk zárva tart. Az ünnepek miatt néhány fiókirodánk nyitvatartási ideje változik, a részleteket a lap alján található irodakeresőben az adott irodánál tüntettük fel.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával:

  1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
  2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
  3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
  4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
  5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:

- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, az EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

Címváltozások

Az alábbi ügyfélszolgálati irodák új címe a következő:

  • A csepeli állandó ügyfélszolgálati iroda új helyszínre költözik, emiatt 2021. február 26-án, pénteken és 2021. március 1-én, hétfőn zárva tart. Nyitás: 2021. március 2-án 8 órakor. Új címe: PESTERZSÉBET, 1204 Budapest, Ady Endre utca 90-92.
  • A ráckevei ügyfélszolgálati fiókiroda új helyszínre költözik. 2021. március 1-től, hétfőtől, már az új címen, 2300 Ráckeve, Móricz Zsigmond út 1-9-ben nyit ki.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Kapcsolódó dokumentumok