Általános információk
Beszerzőink fő feladatai közé tartozik a beszállítók felkutatása, minősítése, versenyeztetése és értékelése, amely tevékenységeket a szerződéskötési folyamat követ. Nagy hangsúlyt helyezünk mind a belső ügyfelekkel, mind pedig a beszállítókkal való szoros együttműködésre. Tevékenységünket az anyavállalatunk, az Innogy irányelveinek, valamint a magyar törvényi szabályozásoknak megfelelően végezzük.
Igazgatóságunk két csoportra tagolódik a következők szerint:
- Az Hálózati anyag és szolgáltatás, röviden GRID csoport feladata a Társaságcsoportunk fő tevékenységeihez szükséges termékek biztosítása.
- Az Egyéb szolgáltatás, anyag és IT csoport, azaz NON-GRID csoport pedig az ezen tevékenységekhez szükséges kiegészítő, indirekt szolgáltatásokat és anyagokat szerzi be.
Napi teendőink mellett projekt és támogató tevékenységeket is végzünk, legyen szó akár digitalizációs projektekről, vagy meglévő beszerzést támogató rendszereink, munkamódszereink korszerűsítéséről.
Fontosnak tartjuk a folyamatos fejlesztést és értékteremtést, napjainkat a Lean menedzsment alapelveinek megfelelően éljük.