Ugrás a tartalomra

Az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál elég egy mobiltelefon az ügyintézéshez!

Az ELMŰ-ÉMÁSZ az ügyféligények és visszajelzések alapján folyamatosan fejleszti digitális megoldásait, hogy ügyfeleink egyszerűbben, gyorsabban és kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Az EnergiApp mobiltelefonos applikációnk és az online ügyfélszolgálatunk a legszélesebb körű funkcionalitást teszik elérhetővé néhány kattintással.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ részéről működésünk minden területén törekszünk a digitális megoldások alkalmazására, és ez különösen igaz az ügyfélszolgálati csatornáink fejlesztésére. Folyamatosan figyelemmel kísérjük az ügyfeleink részéről felmerülő igényeket és visszajelzéseket, amelyek révén határozzuk meg új fejlesztéseinket a szolgáltatási minőség és az ügyfél-elégedettség további növelése céljából.

A digitális ügyfélszolgálati megoldások iránti igény mind ügyfeleink, mind társaságunk részéről növekszik, ezért kap egyre nagyobb hangsúlyt mobiltelefonos applikációnk és online ügyfélszolgálatunk fejlesztése. Ezek eredményeként a mérőóra-állás bejelentéstől az elektronikus fizetésig tartó folyamat teljesen digitalizált és mind online ügyfélszolgálatunkon, mind mobiltelefonon elvégezhető. Jelenleg havonta majd 1 millió elektronikus ügyintézés (pl. mérőóra-állás bejelentése, részfogyasztás módosítása, elektronikus fizetési tranzakció stb.) zajlik ezen csatornáinkon.

EnergiApp mobiltelefonos applikációnknak csaknem 67 ezer aktív felhasználója van (Android + IOS platformokon együttvéve), ügyfeleink általi értékelése kimagasló, a Google Play áruházban az Android-os verzió csaknem 5600 felhasználói értékelés alapján 4,6-os minősítéssel rendelkezik.

Az EnergiApp a piacon a legszélesebb körű funkcionalitást nyújtja ügyfeleink részére. A mérőóra-állás bejelentése, számlabefizetés mellett számos kényelmi funkció is rendelkezésre áll, mint pl. a GPS-alapú irodakereső, időpontfoglaló, továbbá többféle emlékeztető funkció használható (pl. mérőóra-állás bejelentésről értesítés, fizetési emlékeztetők, karbantartási értesítő stb.).

Ügyfeleink igényére vezettük be a részfogyasztás módosítása funkciót, ahol pár kattintással beállítható a havi átalánydíj, amelyhez az applikáció még ajánlást is nyújt. Szintén ügyfeleink visszajelzései alapján van lehetőség rögzített/regisztrált kártyás fizetésre, amelynek keretében több bank- és hitelkártya is rögzíthető/menthető, és ügyfeleink rugalmasan választhatnak, melyikre terhelik az adott fizetési tranzakciót.

Az ügyfeleink körében igen népszerű a mérőállás elektronikus bejelentésének lehetősége a mobiltelefonos applikációnkon. A mérőórák viszont sok esetben pincében, kamrában vagy nem jól megvilágított lépcsőházban helyezkednek el. Ezért a mérőóra pontos értékének leolvasását úgy könnyítettük meg, hogy ügyfeleink egy kattintással az applikációból – kilépés nélkül – bekapcsolhatják a telefonjuk zseblámpafunkcióját.

Magyarországon egyedülálló, hogy ügyfeleink az EnergiApp-on keresztül elvégezhetik az előrefizetős mérők villámgyors és egyszerű feltöltését. Ennek segítségével nem kell újságosoknál, ügyfélszolgálatoknál értékes időt vesztegetni ezzel, hanem 24 órában a hét minden napján tetszőleges helyről, akár otthonról is feltölthetik mérőjüket.

A piaci folyamatokra és igényekre figyelemmel jelenleg dolgozunk azon, hogy rövidesen elérhetővé váljon az applikációban egy, a felhasználóváltással kapcsolatos új funkció is.

EnergiApp mobiltelefonos applikációnkról többet megtudhat itt: Energiapp videó a Youtubon

Ügyfeleink részéről a társaságunkhoz intézett írásos megkeresések több mint 80%-a már az online csatornáinkon érkezik be, és törekszünk arra, hogy ez az arány még tovább növekedjen, csökkentve a postán, illetve e-mailben beérkező megkeresések számát.

Már közel 300 ezer ügyfelünk választotta korszerű, környezetkímélő elektronikus számlaszolgáltatásunkat, amellyel a számlák elektronikus formában megtekinthetők és készpénzmentes fizetési módokon kiegyenlíthetők, a beérkező számlákról e-mailben küldünk tájékoztatást, valamint a számlák rendszerezetten, díjmentesen, korlátlan időre visszatekintve elérhetőek az online ügyfélszolgálaton és a mobilapplikációban is. Az elektronikus számlák fizetéséhez már be sem kell jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra, elegendő a számlaértesítőben elhelyezett fizetési linkre kattintani, így még gyorsabb és kényelmesebb a számlafizetés.

Elektronikus számlaszolgáltatásunkról többet megtudhat itt: E-számla

Ügyfélszolgálati irodáinkban tableteket helyeztünk ki, amelyeken az ügyintézéssel kapcsolatos visszajelzések és javaslatok mellett könnyen és gyorsan elvégezhető az online ügyfélszolgálatunkra, illetve az elektronikus számlaszolgáltatásunkra való regisztráció. Terveink között szerepel, hogy a jövőben új eszközökön a papírmentes ügyintézés érdekében biztonságos ügyfél-azonosításra épülő további funkciókat teszünk elérhetővé.