Ugrás a tartalomra

Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja

2020. július 6-tól a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ állandó személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online és telefonos ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online és telefonos időpontfoglalással lesznek látogathatók.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először 2020. július 6-tól a vállalat állandó ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, szerda és pénteki napokon 10-től 14 óráig, csütörtökön pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, 2020. június 29-től a https://ker.elmuemasz.hu online felületen, az EnergiApp mobilapplikációban és telefonon tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Az időpontfoglalásról visszaigazoló e-mail-t kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni 20 perces időtartamban. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, az online ügyfélszolgálaton és az EnergiApp mobilapplikációban.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán, a https://ker.elmuemasz.hu oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

  • mérőállás bejelentése;
  • előre fizetős mérő feltöltés, azonnali feltöltőkód-kiadás;
  • számlázási cím módosítása;
  • számlázással kapcsolatos ügyintézés;
  • egyenleg lekérdezés;
  • folyószámla kivonat és kimutatás;
  • igazolás folyószámla egyenlegről;
  • elektronikus számlázás igénylése, lemondás, számlamegtekintés;
  • névátírás, fogyasztóváltozás indítása, szerződéskötés;
  • fizetési mód változtatás;
  • számlamegtekintés, másolatigénylés;
  • részfogyasztás módosítása;
  • szerződés felmondása;
  • időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megtehetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:

  • mérőállás rögzítése,
  • előre fizető mérő feltöltése,
  • számlamásolat és csekk kérése.

Az előre fizető mérők feltöltésére nem csak a digitális csatornákon, hanem az országban számos újságárusnál is van lehetősége az ügyfeleknek. Bővebb információ itt. 

Az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható a https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas oldalon.

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.


Budapest, 2020. június 29.

Dr. Boross Norbert
Kommunikációs igazgató

Kapcsolódó dokumentumok