Ugrás a tartalomra

Fogyasztóvédelem az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál

A szolgáltatással kapcsolatos panasztételi lehetőségekről

Amennyiben Ügyfelünknek a versenypiaci szolgáltatással, vagy az egyetemes szolgáltatással 2015. december 1-ét megelőző időszakra vonatkozókapcsolatos reklamációja van, úgy először a szolgáltató ügyfélszolgálatához kell fordulnia.

Az alábbi módokon állunk Ügyfeleink szíves rendelkezésére:

  • személyesen bármelyik versenypiaci ügyfélszolgálati irodában (előzetes időpont foglalás esetén sorban állás nélkül is);
  • telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, mely munkanapokon (csütörtök kivételével) 8-16 óra között, csütörtökön 8-20 fogadja a megkereséseket;
  • online ügyfélszolgálaton keresztül, amely – egy rövid regisztrációt követően – a nap 24 órájában elérhető;
  • illetve írásban.*

További lehetőségek

Amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel Ügyfelünk nem ért egyet, panasza további orvoslása céljából az alábbi szervekhez fordulhat:

  • területileg illetékes fogyasztóvédelmi rezsipont;
  • területileg illetékes békéltető testület.

Egyéb ügyek

A lent felsorolt ügyekben kérjük, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatallal szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot:

  • hálózattal kapcsolatos csatlakozás;
  • hozzáférés;
  • rendelkezésre állásal kapcsolatos panaszok.