Fogyasztóvédelem az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál
A szolgáltatással kapcsolatos panasztételi lehetőségekről
Az alábbi módokon állunk Ügyfeleink szíves rendelkezésére:
- személyesen a versenypiaci ügyfélszolgálati irodában (előzetes időpont foglalás esetén);
- telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, mely munkanapokon (csütörtök kivételével) 8-16 óra között, csütörtökön 8-20 fogadja a megkereséseket;
- online ügyfélszolgálaton keresztül, amely – egy rövid regisztrációt követően – a nap 24 órájában elérhető;
- illetve írásban.*
További lehetőségek
Amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel Ügyfelünk nem ért egyet, panasza további orvoslása céljából az alábbi szervekhez fordulhat:
- területileg illetékes fogyasztóvédelmi rezsipont;
- területileg illetékes békéltető testület.
Egyéb ügyek
A lent felsorolt ügyekben kérjük, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatallal szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot:
- hálózattal kapcsolatos csatlakozás;
- hozzáférés;
- rendelkezésre állásal kapcsolatos panaszok.
Kapcsolódó linkek
*Írásos megkereséseiket központi címünkön fogadjuk:
- e-mail: versenypiac@eon.hu / kozigazgatas@eon.hu / versenylakossag@eon.hu ;
- levelezési cím: 1389 Budapest, Pf.: 149.