Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Amennyiben személyesen szeretne tájékoztatást kérni, kollégáink szíves rendelkezésére állnak ügyfélszolgálati irodáinkban.

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül vagy telefonon időpont igényelhető.

Személyes ügyintézés esetén szükség van:

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el.

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

2018. október 22-én és 2018. október 23-án (hétfő, kedd) valamint  2018. november 1-én és 2018. november 2-án (csütörtök, péntek) minden ügyfélszolgálati irodánk zárva tart! 

2018. október 13-án (szombaton)  és 2018. november 10-én (szombaton) az állandó irodáink nyitva tartanak.

Versenypiaci ügyek intézése az alábbi irodáinkban lehetséges:

Budapest: 1096, Budapest, Haller u. 32-40., nyitva tartás:

  • hétfő: 8:00-16:00,
  • kedd: 8:00-14:00,
  • szerda: 8:00-16:00,
  • csütörtök: 12:00-20:00,
  • péntek: 8:00-14:00.

Miskolc: 3525 Miskolc, Dózsa György út 13. (Az ÉMÁSZ székház bejáratánál található Energia Pontban), nyitva tartás:

  • hétfő: 8:00-16:00,
  • kedd: 8:00-14:00,
  • szerda: 8:00-16:00,
  • csütörtök: 12:00-20:00,
  • péntek: 8:00-14:00.

Kapcsolódó dokumentumok